Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inovační centrum STU
Jurko, Tomáš ; Marek, Jiří (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Zadaním bakalárskej práce je návrh budovy inovačného centra vo vnútrobloku Slovenskej technickej univerzity v Bratislave. Práca vychádza z architektonické štúdie predmetu AG035 Ateliérová tvorba a z konštrukčnej štúdie predmetu AG036 Komplexní projekt. Vnútroblok riešeného územia sa nachádza v mestskej časti Bratislava – Staré Mesto v tesnej blízkosti významných objektov a historického jadra mesta. Cieľom návrhu je funkčne aktivovať vnútroblok a navrhnúť objekty nového inovačného centra, vytvoriť reprezentačnú architektúru, ktorá nebude slúžiť len študentom, ale aj verejnosti a bude tieto dve sféry spojovať. Návrh obsahuje inovačné vedecké centrum s laboratóriami a edukačné, spoločenské, viacúčelové priestory spojené aj s častou pracovísk rektorátu. Základným konceptom návrhu bolo vytvoriť novú dominantu v priestore, riešenie tak vytvára otvorený priestor vo vnútroblok a vzniká množstvo funkčných voľných plôch pre študentov, učiteľov ale aj verejnosť. Navrhovaná stavba má 2 podzemné podlažia, ktoré sú zasadené do terénu a primárne slúžia pre podzemné parkovisko a jednotlivé výskumné a laboratórne priestory a 10 nadzemných podlaží v ktorých sú umiestnené hlavne priestory pre vzdelávanie, relax, študentov a verejnosť.
STU Innovation Center in Bratislava
Dvorská, Mária ; Obrtlík,, Jan (oponent) ; Májek, Jan (vedoucí práce) ; Hradil, Dušan (vedoucí práce)
The aim of the bachelor's thesis was to create documentation for the building permit and part of the documentation for the construction. The work follows the architectural study, which was developed in the subject AG35 - Atelier of public buildings. The theme of the studio work was the Campus STU Competition by Inspireli. The main idea of the idea competition was to design a representative center of the Slovak University of Technology in Bratislava. The project includes the innovative STU science center, educational, social, multi-purpose and leisure spaces both indoors and outdoors and part of the rectory's workplaces. The Innovation Center serves students, pedagogues, researchers and employees of STU, as well as experts from practice, self-government and the public. The campus creates conditions for the interaction of the academic environment with practice and is an important communication space towards the public. This is helped by the opening of the complex and its connection with the main public spaces of the city. I designed a concept called "STUdents city", a city that has imaginary boundaries, while being open to the public, a city where students can find everything they need and can take it for them. During the new construction of the campus, I respond to the surrounding faculty buildings and the context of the place, and to make it open to the faculties materially and conceptually, and at the same time not to disturb them with its substance. I solved the problem of lack of light of the inner block by the potential of the sloping plot and by placing certain objects in the newly created terrain break, at the same time I ensured the supply of natural light and fresh air by means of atriums and skylights. When designing, I took into account the flexibility and variability of interior or exterior use. It was also important for me to use new technologies in the design for the technical school, such as facade glass that is environmentally frien
Inovačné centrum STU v Bratislave
Faryová, Markéta ; Obrtlík,, Jan (oponent) ; Májek, Jan (vedoucí práce) ; Hradil, Dušan (vedoucí práce)
Zadáním bakalářské práce je návrh budovy inovačního centra STU v Bratislavě. Práce vychází z architektonické studie předmětu AG035 Ateliérová tvorba a z konstrukční studie předmětu AG036 Komplexní projekt. Řešené území se nachází v části Bratislava – Staré Mesto v těsné blízkosti významných objektů. Jedná se o vnitroblok, jenž vymezují budovy fakult Slovenské technické univerzity. Cílem je přinést návrh nového univerzitního centra pro posílení významu STU, ve kterém sídlí převážně inovační vědecké centrum, edukační, společenské, víceúčelové prostory a část pracovišť rektorátu. Základním konceptem objektu bylo vytvořit propojení – most. A to nejen mezi samotnými fakultami v rámci bloku, ale i vytvořením společného místa pro interdisciplinární spolupráci mezi studenty různých zaměření. Navrhovaná stavba má 2 podzemní podlaží, která primárně slouží pro parkování, hlučné provozy laboratoří a technické zařízení budovy. V nadzemních podlažích se nachází prostory centra, které vytváří podmínky pro součinnost s praxí, pro samostudium, ale i pro relaxaci a mnohé další.
Inovační centrum STU
Jurko, Tomáš ; Marek, Jiří (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Zadaním bakalárskej práce je návrh budovy inovačného centra vo vnútrobloku Slovenskej technickej univerzity v Bratislave. Práca vychádza z architektonické štúdie predmetu AG035 Ateliérová tvorba a z konštrukčnej štúdie predmetu AG036 Komplexní projekt. Vnútroblok riešeného územia sa nachádza v mestskej časti Bratislava – Staré Mesto v tesnej blízkosti významných objektov a historického jadra mesta. Cieľom návrhu je funkčne aktivovať vnútroblok a navrhnúť objekty nového inovačného centra, vytvoriť reprezentačnú architektúru, ktorá nebude slúžiť len študentom, ale aj verejnosti a bude tieto dve sféry spojovať. Návrh obsahuje inovačné vedecké centrum s laboratóriami a edukačné, spoločenské, viacúčelové priestory spojené aj s častou pracovísk rektorátu. Základným konceptom návrhu bolo vytvoriť novú dominantu v priestore, riešenie tak vytvára otvorený priestor vo vnútroblok a vzniká množstvo funkčných voľných plôch pre študentov, učiteľov ale aj verejnosť. Navrhovaná stavba má 2 podzemné podlažia, ktoré sú zasadené do terénu a primárne slúžia pre podzemné parkovisko a jednotlivé výskumné a laboratórne priestory a 10 nadzemných podlaží v ktorých sú umiestnené hlavne priestory pre vzdelávanie, relax, študentov a verejnosť.
Inovačné centrum STU v Bratislave
Faryová, Markéta ; Obrtlík,, Jan (oponent) ; Májek, Jan (vedoucí práce) ; Hradil, Dušan (vedoucí práce)
Zadáním bakalářské práce je návrh budovy inovačního centra STU v Bratislavě. Práce vychází z architektonické studie předmětu AG035 Ateliérová tvorba a z konstrukční studie předmětu AG036 Komplexní projekt. Řešené území se nachází v části Bratislava – Staré Mesto v těsné blízkosti významných objektů. Jedná se o vnitroblok, jenž vymezují budovy fakult Slovenské technické univerzity. Cílem je přinést návrh nového univerzitního centra pro posílení významu STU, ve kterém sídlí převážně inovační vědecké centrum, edukační, společenské, víceúčelové prostory a část pracovišť rektorátu. Základním konceptem objektu bylo vytvořit propojení – most. A to nejen mezi samotnými fakultami v rámci bloku, ale i vytvořením společného místa pro interdisciplinární spolupráci mezi studenty různých zaměření. Navrhovaná stavba má 2 podzemní podlaží, která primárně slouží pro parkování, hlučné provozy laboratoří a technické zařízení budovy. V nadzemních podlažích se nachází prostory centra, které vytváří podmínky pro součinnost s praxí, pro samostudium, ale i pro relaxaci a mnohé další.
STU Innovation Center in Bratislava
Dvorská, Mária ; Obrtlík,, Jan (oponent) ; Májek, Jan (vedoucí práce) ; Hradil, Dušan (vedoucí práce)
The aim of the bachelor's thesis was to create documentation for the building permit and part of the documentation for the construction. The work follows the architectural study, which was developed in the subject AG35 - Atelier of public buildings. The theme of the studio work was the Campus STU Competition by Inspireli. The main idea of the idea competition was to design a representative center of the Slovak University of Technology in Bratislava. The project includes the innovative STU science center, educational, social, multi-purpose and leisure spaces both indoors and outdoors and part of the rectory's workplaces. The Innovation Center serves students, pedagogues, researchers and employees of STU, as well as experts from practice, self-government and the public. The campus creates conditions for the interaction of the academic environment with practice and is an important communication space towards the public. This is helped by the opening of the complex and its connection with the main public spaces of the city. I designed a concept called "STUdents city", a city that has imaginary boundaries, while being open to the public, a city where students can find everything they need and can take it for them. During the new construction of the campus, I respond to the surrounding faculty buildings and the context of the place, and to make it open to the faculties materially and conceptually, and at the same time not to disturb them with its substance. I solved the problem of lack of light of the inner block by the potential of the sloping plot and by placing certain objects in the newly created terrain break, at the same time I ensured the supply of natural light and fresh air by means of atriums and skylights. When designing, I took into account the flexibility and variability of interior or exterior use. It was also important for me to use new technologies in the design for the technical school, such as facade glass that is environmentally frien

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.